Pytanie do wójta

Urząd Gminy w Psarach informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 & 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), którego brzmienie jest następujące: Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: - osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą, - adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby, - przedmiotu sprawy, której dotyczy.
imię(*)
Invalid Input

Nazwisko(*)
Invalid Input

kod pocztowy(*)
Invalid Input

miejscowość(*)
wypełnij

ulica(*)
wypełnij

numer domu(*)
wypełnij

e-mail(*)
wypełnij

tytuł(*)
wypełnij

treść wiadomości(*)
wypełnij pole treść

wyślij