Informacje dla pacjentów Gminnego Centrum Medycznego w Psarach

NZOZ Gminne Centrum Medyczne Psary Sp. z o. o. przekazuje informacje dla mieszkańców i pacjentów dotyczące obowiązujących sposobów kontaktu z ośrodkiem.

Szanowni Państwo,

Z racji przeciążenia linii telefonicznej ośrodka informujemy, że planowany jest zakup centrali telefonicznej, która ułatwi pracę pracowników ośrodka oraz pozwoli państwu na kontakt bez dłuższego oczekiwania. Przypominamy również, że w chwili obecnej dostępne są także inne formy kontaktu z ośrodkiem:
• drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• poprzez skrzynkę znajdującą się przy wejściu do każdego ośrodka zdrowia.

Korespondencja pozostawiona przez Państwa w skrzynkach odbierana jest codziennie do godziny 18 przez pracowników ośrodka.

W przypadku skorzystania z tych możliwości kontaktu prosimy o podanie poniższych informacji:
1. Dane osobowe: imię i nazwisko, data urodzenia oraz adres zamieszkania.
2. Informacje o zapotrzebowaniu na leki: nazwy leków, dawki leków, ilość opakowań, wartość ciśnienia pacjenta oraz poziom cukru, osób które przyjmują leki cukrzycowe.
3. W przypadku skierowań – informacje z jakiego powodu potrzebne jest skierowanie, do jakiego specjalisty oraz szczegółowa informacja czego ma
dotyczyć wizyta.

Rozumiemy, iż obecna sytuacja jest uciążliwa, ale przypominamy, że jest ona spowodowana troską o bezpieczeństwo Państwa jak również pracowników Centrum Medycznego.

Tradycyjna wizyta w gabinecie jest możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu. Dane do wystawienia recepty nie mogą być podawane drogą telefoniczną ze względu na możliwość popełnienia błędu lub złego zrozumienia nazwy leku przez pracownika ośrodka.

PORADNIA DLA DZIECI

W przypadku potrzeby skorzystania z poradni pediatrycznej informujemy, że wizyty są ustalane co 15 minut, podczas których pacjenci się ze sobą nie spotykają. Pierwszym etapem kontaktu ze specjalistą jest telewizyta, podczas której lekarz decyduje, na którą godzinę pacjent ma się zgłosić do poradni (jeżeli zachodzi taka potrzeba). Szczepienia są realizowane normalnie.

Zachęcamy Państwa do korzystania z przedstawionych powyżej form kontaktu oraz do założenia Internetowego Konta Pacjenta. Dzięki niemu uzyskają Państwo dostęp do swoich recept, historii wizyt oraz do danych o swoim stanie zdrowia. Szczegółową instrukcję jak założyć IKP, znajdą Państwo poniżej.

sm ikp2

sm ikp